blått som favoritt farge

Ja det har ikke vært slik bestandig,normalt sier jeg att grønt og gult er mine farger,herlige sommerfarger ,men i dag gikk det opp for meg att jeg har en farge til :=) blått.Tenk alle dagene vi har hatt med snøvær som har lagt seg mer og mer ,ja att det nermet seg 70 cm er jeg sikker på,enkelte steder ute iallefall,for så å våkne til den vakreste blå himmel en kan tenke seg i dag,det må definitivt legges til som en yndlingsfarge ja :=)

Jeg må gå småturer,kneet skal trenes opp igjen sakte men sikkert,så en liten spasertur ned til fjorden var akkurat passe i en gang i dag ,og med noen timers mellomrom tok jeg turen 2 ganger i dag :=)

vakkert utover fjorden og zoomer jeg inn fjelltoppane så blir det nydelige tinder,kritt kvite mot det vakre blå

en må bare bli glad når dagen er så vakker som i dag.Ute kvitrer småfuglane,jeg fikk mange bilder,men ingen klare bilder der må jeg øve litt mere :=) dere skal alikavel få se litt av småfuglane i hagen vår i dag

blåmeis

kjøttmeis

svartrast

rødstrupe

ja denne er jeg usikker på,løvmeis eller granmeis det er det iallefall

får ta med dette også,skarven fløy langs vannflaten da jeg gikk ned til fjorden :=) på vei opp igjen fløy fossekallen ,den fikk jeg ikke bilde av,og oppom huset vårt satt en svær rev,jeg ble så perpleks att jeg fikk neimen ikke bilde av den heller,sånn er det ,noen bilder skal en gjemme i minnet :=) ha en fin kveld da

 

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg