Billing

God morgen.Søndag reiste vi fra Dønnfoss veien gikk hjemover men vi stoppet på Billing,vi ville ha en fjelltur før vi reiste helt hjem og valget falt på Billingen som ligger i Sjåk komune ,det tilh...

Dønnfoss

da vi kom over gamle Strynefjellet kjørte vi videre til Sjåk komune og havnet på Dønnfoss en spesiell og vakker campingplass som ligger fint i terrenget mellom vakre furutrær campingplassen ligg...

en tur over gamle strynefjellet

helgen hadde et vakkert vær,varmt og solskinn,og siden bobilen ikke er i bruk når frosten legger seg på veien,så nyter vi helgene nå når det er så flott ute. Denne lørdagen kjørte vi over gamle st...

Søndagens tur

Vi våket til en fin dag i Valldalen,og diskuterte litt hva vi skulle finne på ,valget falt på Tafjord,så vi gjorde oss klare og kjørte videre innover til Tafjord,der fortsatte vi opp til Zakariasda...

Bispen

God morgen.Ja da var hverdagen her etter en fantastisk helg,vi tok bobilen og reiste på tur og som dere nå hvet bor vi slik til att vi har mange flotte områder ganske nerme oss :)) Vi kjørte til H...

Søndagstur i nærmiljøet

God morgen.I dag er det 14 + ute,skyet og vått men det regner ikke i skrivende stund. I går fant vi ut att en biltur på ettermiddagen hadde vært hyggelig,så jeg fant frem mat og drikke og fylte de...

videre inn i dalen

Vi kjørte videre i går,og reisen vår gikk til Kjenndalsbreen ,det var magisk ) bilder forteller litt,men en må nesten oppleve denne dalen,kjenne på alt det fantastiske for att en skal kunne skjønne...

mange opplevelser

God morgen.Ute er det tåke og det småregner,men det er 10.8+ og vindstille,så vi klager ikke ) Vi har hatt noen fantastisk flotte sommerdager allerede og i går var det den beste ) vi hadde solskin...

Vi kjører videre

ja etter en nydelig fjelltur kjørte vi videre. Vi kjører til Hoddevik,ferieparadiset for alle surfere,selv surfere fra Australia finner veien hit,for her er det ikke skumle haier og maneter i ...

13,3+ og bobiltur

god morgen.ja i dag er det skyet hos oss og 13,3+ det har sikkert regnet litt,men veien er stort sett tørr ut,så mye regn er det ikke snakk om. I helgen hadde vi vår første overnatting i bobilen,v...

bobiltur

Ja i dag ble det en herlige tur med bobilen,bare det å reie opp en seng i bilen,fylle kjøleskap med mat og kjøre avgårde uten en plan for rute,bare ta det på sparket,det er noe med det . No ...

hjemme igjen

ja så har vi vært på tur igjen,denne gangen besøkte vi mine foreldre i Måløy ,en koselig helg for vi overnattet der også med nydelig vær og temperaturer over 20+ må helgen bli bra ) Jeg v...

søndag

Det er søndagsmorgen og vi våkner til en fantastisk fin dag,hvor ofte kan en sitte ute i teskjorte og spise frokost i midten av september ? vel det kunne vi på søndag,det ble dermed en lang og...

en fargerik helg

Hjemme igjen etter en fantastisk flott bobiltur og det har virkelig vært en fargerik helg ) Turen gikk til Stryn og der valgte vi å ta turen over gamle strynefjell som i dag kun er en nasjonal tur...

siste bit fra helgens tur )

Det er søndag og vi må tenke på veien hjem,men vi starter med en god frokost før vi pakker og kjører . Turen går via Førde ,vi hadde egentlig planer om å rusle en tur i Førde,men siden det bare va...

reisen videre

vi kjører videre og forlater øya vi har vært på vi vil få med oss det meste og sviger inn på en vei vi var nyskjerrige på,en koselig liten plass med små kvite hus vi kommer til veis ende ...

Bakenfor fjella - en nydelig bobiltur

Da jeg var 6 år gammel kom jeg til Måløy hvor jeg vokste opp,når en bor der ser en fjell nå en skuer utover sjøen men jeg har aldrig vært der ute . Fredag sette vi oss derimot i bobilen og reisen ...

en deilig helg

Vi tok bobilen og dro på tur i helgen,vi var lei regnet og håpte på å finne litt sol )) Vi kjørte til Grodås og videre til Stranda,over fjellet og ferge fra Stranda til Linge så var vi i Valldal ...

turen videre

Etter en lang frokost på søndag takket vi for oss og kjørte videre,det var skyet men opplett ute så dagen var fin.Vi kjørte videre til Måløy,Raudberg og Kvalheim før vi endte opp på Kråkenesfyr . ...

bobiltur

god morgen ,veldig tregt nett her i dag ,men jeg gjør et forsøk )) Lørdag dro vi på årets første bobiltur med overnatting ) det regnet da vi kjørte og mannen var sånn passe fornøgde ikke viste vi ...

tåke og litt regn

ja det var akkurat det vi våknet til,det var ikke mye trivelig ute  nei,men vi spiste frokost og lagde niste,så tok vi bobilen og dro på tur ) vi kjørte ikke langt hjemmefra før vi kom til tåk...