familie

hjemme

I gr kveld kom vi hjem igjen,litt skal dere f se av turen vr men vi har enn ferie ut denne uken s det blir ikke s mye blogging fr i neste uke :=) vi har vrt innom Helgelandskysten,Rros og ...

fin helg

det har vrt en fin helg,n har alle vre beskende reist,i gr var det snn og samboeren som var her,da prvde vi fiskelykken ,men fisk fikk ingen av oss selv om snnen tok ut bten ble det ing...

kosedag

I dag har jeg stort sett bare hatt en fin kosedag :=) ja for jeg fikk koselig besk som ble her hele dagen fine jenta vr lillegullet en trofast venn,ja med disse p besk blir det en kose...

lesund

Ja i gr lurte yngste jenta vr p om jeg ville vre med til lesund i dag,hun hadde et par rend og da var det jo greit med litt pass av lillegull om det ble behov for det :=) klart jeg ville vre...

lnte med meg hjem

god kvelden .Dagen i dag har slettes ikke vrt s verst :=) timen p sykehuset var smertefri og fort gjort :=) jeg unte meg litt nytt til garderoben min og da jeg tenkte ta en kaffe tikket det in...

Mlytur

ja s ble det en Mlytur igjen,m jo det for jeg har begge mine foreldre der :=)frst beskte vi min mor for hun bor hjemme og nr vi kommer dit er det middag og deretter tid for middagslur p hei...

en vakker sermoni

I dag var det Ragnars dag,vesleprinsen ble dpt i Filadelfiamenigheten,en vakker sermoni,og gutten var forngde for han sov under hele sermonien og jammen sov han seg gjennom hele middagen ogs ...

frste trilletur her hjemme

ja i dag fikk jeg besk av yngsta vr og lillegullet og siden solen brt gjennom tkehavet,s fikk vi den aller frste trilleturen med gogutten her hjemme hos oss :=) n var ikke lillegutt s ve...

fornyelig

en baby kan en ikke se seg mette p,grimaser. den bittelille tungen ,selv nr dei skriker er dei skjnne :=) som dere skjnner har vi hatt en koselig dag   lillegutt ville ha mat,men det h...

sommer

ja det er virkelig sommer hos oss n om dagen,sommerfargen setter seg p huda,bikini er lett frem ,vi griller og barnebarna prvde seg p bade i elva ,men det vart for kaldt hi hi ,vi har virkeli...

s bitte liten

det har vrt en koselig dag, f sitte med et bitte lite under i hendene i flere timer er jo noe som beveger,den vesle gutten er s bitte liten og s perfekt :=) en skikkelig gogutt dette en ...

en fin dagmed masse kos

frmiddagen i dag gikk til litt hagearbeid,grnnsakshagen har ftt en oppgradering,men det fr jeg vise en annen dag. S kom tiden hvor vi skulle bortover p middag hos snn,p veien fikk jeg et b...

1 mai

gratulerer med dagen alle sammen . For meg er 1 mai litt spesiell for det var dagen da jeg kom til Norge. Jeg er fdt i Tacoma som nr 2 i sskenflokken p 3 mine foreldre ble skilt da jeg var ...

Noe stort har skjedd

God morgen.Dette har vrt en svrt lang helg,fin har den vrt og vi har kost oss,men veslejenta vr hadde en liten i magen som fant ut att han ville ut,og det var ikke bare bare. Etter nesten 2 d...

Jentene mine

I dag har jeg hatt en kjekk dag,det er takket vre dei fine jentene mine.Jeg tok jo buss bortover for vre hos den yngste,hun ville hente noe i lesund og da bestemte vi oss fort og turen gikk i ...

en deilig dag

dette har virkelig vrt en deilig pske,bl himmel og sol som varmer hver dag kan ikke klage da nei . I dag hadde vi besk av yngste snn og dama og elsdte datter og barnebarn,og jeg fikk hjelp ti...

kan det bli bedre ? tror ikke det

vi har vrt p psketur,en liten tur til Trndelag for vre sammen med elsdtesnn og barnebarna vre der,turen gikk over Strynefjellet og Dovre himmelen var bl ,fjella kvite av sn og det var ba...

en nydelig kveld

det var en nydelig kveld i gr,det f feire att yngste datter vr og hennes kjre er rette ektefolk vre var stort ,vi fikk nydelig middag ,sang og musikk og masse masse latter til langt p nat...

veslejenta vr

i dag er en helt spesiell dag,for i dag gifter den vesle jenta vr seg :=) middag blir det p oss foreldre i kveld og vi skal kose oss,storfeiringa blir i sommer med skikkelig vikingfest,men det e...

brygge en type som skal ha eineavkok i seg en fin helg

helgen har kommet til en ende,det er sndagskvelden,det har vrt en fin helg :=) yngste datter har nattet over og i dag kom yngste snn ogs.Isommer skal yngste datter st brud,ikke vanlig bryllup,...

100 r

da sitter jeg her alene igjen,vi har hatt besk,vi har hatt storfeiring vi har feiret mann som ble 60 snn som ble 30 og barnebarn som ble 10 tilsammen 100 r :=) det har vrt en kjekk helg,tomt n...

en nydelig helg

vi fikk en tur til Trndelag som var helt fantastisk :)) det startet fredag der turen gr over Strynefjellet og Dovre og turen kunne ikke bli mer vakker enn akkurat den dagen det er vinter over ...

tomt

jeg fler meg tom det er tomt i heimen. Jeg har hatt besk av min sster og svoger,n er dei p vei hjem igjen til Sandnes og det fles tomt det har vrt gode dager selv om min form ikke er hel...

1 mai

det var faktisk 1 mai jeg kom til Norge som nesten 6 ring ) en fin dag bli Norsk p hi hi . Vi har vrt p tur ,vi har kost oss masse ,det har vrt en utrolig kjekk langhelg sammen med alle vr...

blkos

det har regnet i dag ikke mye ,men litt har det dryppet fra oven jamt gjennom dagen. Jeg la meg med hodepine i gr og vknet til tett nese og sr hals, tenkte da att det passet med en innedag ) ve...

full rulle

helgen gr mot slutten og vi har snart en ny uke forran oss,det har vrt en helg med full rulle her i heimen. Lrdagsmorgen hentet vi barnebarn,mammaen skulle jobbe og pappaen var p sjen,det var...

SSTER

Det ha en sster er en velsignelse,ja det er fint ha en bror eller flere ogs,men en sster er noe eget )) iallefall nr en sster bare er 11 mneder eldre en deg selv )) Min sster bor p San...

fine jenter

I dag var det begge jentene vre som tok turen hjem for hedre sin pappa p farsdagen )) to flotte jenter med helt forskjellige hverdager Elsdte datter 31 r gammel og skadesanerer med ansvar for...

flere feriedager

God morgen. Jeg er fortsatt p tur,det er torsdag og snnen steller guttene og tar dem til barnehagen,svigerdatteren vr har feber og holder senga,jeg rydder litt og kler meg,dagen skal brukes til...

da ble det stille

No sitter vi her og det er sille i denne etasjen,etter noen veldig kjekke dager har snn og snnesnn reist hjem igjen synd avstanden er s stor mellom oss,hper alikavel att lillegullet husker li...

en milepel

En gammel sliter fikk vann under kjlen i dag:))det var en fantastisk flott opplevelse. Vi har en gedige robt p garden,det var min manns bestefar som kom med den,den har ikke vrt p vannet p o...

fullt hus

Her er det fullt hus men i skrivende stund er jeg alene :))en legger barn,en lufter strre barn i bt og en ser p traktor :))jeg har besk av snner og barnebarn og svigermor har besk av snn og ...

Det er ikke bare bare

Da har det siste besket mitt dratt og jeg sitter her etter 3 fantastisk flotte dager :))n trodde jeg att jeg ble alene men neida ei venninne er p vei og i morgen blir det selskap igjen med venni...

En super helg

Da var vi hjemme etter en superflott helg p Alexandra hotell i Loen:)) Vi feiret svigermors 80 rs dag og barnebarnet vrt Mathias som ble 4 r i dag :)) P programmet i gr nr vi var vel innlo...

Alene

Vel da sitter jeg her alene,iallefall en liten time til:)elsdte snn med familie kom i gr og reiste no for litt siden.Mannen har reist p hybel igjen ,ferien begynner ikke fr torsdag s han komme...

En mamma

En mamma er en trygg havn,en person mann fler seg trygg hos og som mann kjenner,ja dere ser jo kor godt jeg sover her p kjkkenbenken helt trygg p att mamma passer p:)) Ja dette er 24 r siden...

Hjemme

No er jeg hjemme etter et dgn p hybel:))jeg passet barnebarn i gr ettermiddag og utover til midnatt,da sa jeg god natt og tuslet ned og inn neste dr til min kjre:)) Koselig det men en seng p...

en nydelig dag

Vel hjemme etter en nydelig konfirmasjonsdag.Snen hadde lagt seg langt ned i fjella i dag og ikke var det srlig varmt heller da vi var ferdige i kirka og skulle inn i festlokala kom det en regns...

Hjemme

Da var vi hjemme etter en helg i Sandnes.Vi var velsignet med sol hele veien fram,ja det var s varmt p overfarten p siste ferge att vi mtte ut p taket og lufte oss:) Jeg tenkte p vren da vi...

Siste dag

I dag er siste dag vi har dei sm i vr forvaring,mammaen kommer om en time eller to og sover her i natt.Tenker det blir stas finne mammaen i senga i morgen og ikke meg:))jeg ser fram til en noe ...

tidlig natt

I kveld fikk vi det rolig for dei 2 sm sovna 19.15:)Vi har hatt en flott og solrik dag og jeg sov av meg hodeinen som herja i gr. Kl 9.45 tok jeg med barna ut og der fikk dei herje alt dei orka...

En ny dag er over

En rask tur innom fr jeg finner senga,blir ikke tid til lese innlegg no for jeg trenger svnen:) I dag har det regnet nesten hele dagen,iallefall fram til firetiden.Nr det regner m vi finne p...

som snarest innom

I kveld sovna barna noe tidligere enn i gr men s har vi jobba ute hele dagen ogs. Vi har vrt heldige med solskinn i dag og nr kveldstellet stod for tur kom litt regn.Jeg avtalte med ei sauebo...

det ble da natt:)

det tok litt tid f dei ste sm til sovne i kveld,men no sover dei forhpentligvis hele natten:) denne festdrakten fant jeg p loftet,jeg sydde den om til yngste jenta vr:)orginalen var et s...

Trndelag

Da var vi hjemme fra barnedpen i Trndelag,8 timers biltur en vei.Vret var litt vekslande men helt ok i lengre perioder Vel framme etter en lang dag inkvarterer vi oss p hotellet fr vi besker...

Stille i heimen

No er det stille i heimen etter 3 dager fulle av liv,det er jo koselig med besk men med hodepine er det jammen godt f alene tid igjen ogs. Noen barn er rolige andre aktive,vre er aktive og t...

Alene igjen

God sndag kjre venner.Da har besket vrt reist og vi er alene igjen. Jeg har vrt til kirken idag og som soknerdsleiar hadde jeg og teamet mitt kirkekaffe etterp. Det har vrt en koselig hel...

lrdagskveld

Etter en dag i rsta er vi n hjemme og koser oss med melodi grandprix. Det var koselig vre hos datter,men det var ikke til stikke under en stol att dei sm var slitne og litt trtte og hvem ...

En fin dag med familie

Da var denne dagen over og vi hadde noen hyggelige timer i lag med familie. Det regna godt i byen s noen moatur vart det ikke,nei det var godt vre i ro og hygge seg sammen. noen av barna:))ja...

Natta

En godnatthilsen herfra med et lite skrytebilde av gullklumpen:)) natta

En vidunderlig snda

Hei folkens:)da var denne sndagen over,og veslejenta har reist hjem til rsta. Vi hadde ett fint dgn sammen og bde jeg og bestefaren prioriterte hele sndagen til veslejenta vr.Kan ikke klage ...

En fin sndag

Det er utvilsomt vr,vi har hatt besk av datter og barnebarn,det var fint vr ute og ungene var glade for kunne ta i bruk sykkel og vogn igjen. Det ble en tur i fjresteinane og vi plukket gsu...

Vre bunader

God morgen,jeg fortsetter trden Grete startet i gr og viser fram vre bunader Dette er vr elsdte datter sin konfirmasjonsdag,Sunnmrsbunaden som hun brer har jeg brodert til henne Vr yngste ...