familiehelg

god morgen ,da skriver vi mandag igjen og det betyr strikkekafe,og tenk ute er det helt grønt på Leira ,helgen kom og tok all snø med seg ,det liker jeg :=) det betyr att jeg tar på joggeskoa og går til strikkekafe ,ja i går ble det ikke noe gåing for i går var det barnebursdag hos yngste sønn .

lørdag fant jeg en eske med dadler som jeg hadde glemt ,da fant jeg ut att jeg kunne lage sunne energikuler av dem :=) jeg hadde dadlene i foodprosesoren,mandelmel,hasselnøtterog kakao ,kjørte det til en fast masse og så trillet jeg kuler som jeg vendte i kokkos,mmmm dei var deilige ,nå puttet jeg dem i fryseboksen så kan jeg ta med et par to tre stk om jeg trenger på tur :=) seint på ettermiddagen fikk vi besøk av datter og lille Ariel ,hun hadde levert storegutt til min svigerinne på rorbua ,han skulle få en natt der ,og gjett han var tøff for søndag startet han og svigerinne med en sjøbad ,brrr :=) I går var det barnebursdag ,Mathilde var 3 år og det måtte feires

bursdagsbarnet er hun i lilla ,ei blid og fin jente ,lillesøster til venstre og kusine i midten som er to år i mars så da blir det nok en ny barnebursdag,men først skal vi feire en ny tenåring for vi har en som er 13 denne uken

og på fanget har han attpåklatten Ariel som er 5 mnd :=) og den lille gojenta hun elsker å stirre bestemora i senk som i går og da greier ikke jeg å holde meg alvorlig men blir full av flir

hi hi alle dobbelhakene kommer fra med det får så være ,denne lille jenta her er bare så hærlige ,ja alle barnebarna sånn er det :=)

I dag startet jeg med utifriluft sin helgegrøt ,og jeg tipper jeg er mett i veldig mange timer for denne sitter for å si det sånn

grøten var god den ,men bananen merket jeg ikke på smak ,sånn sett vil jeg nok ta bananen ved siden av neste gang :=) men en god start på dagen det er sikkert,

Ha en fin dag da

14 kommentarer

Siste innlegg