en skikkelig hyggelig dag

Tenk å våkne til en blå blå himmel ,litt frost og 2- ute ,det kunne ikke blitt bedre =) for i dag skulle jeg en tur utover til Ørsta og hente mine nye briller og treffe snille fine etdiktomdagen )

Planen var å treffes sånn midt på dag ,så jeg sendte en sms til yngste datter ) jepp hun var hjemme på førmiddagen,så jeg tok turen opp dit da bussen er fremme kl 9 om morgenen,vi fikk en god time sammen da en sms tikket inn,etdiktomdagen hadde kommet noe tidligere en forventet ) så vi avtalte møtested og datteren min kjørte meg ned,men vi tok like så godt og kjørte opp igjen jeg og etdiktomdagen,vi ville gå tur og hvorfor ikke ta henne med der jeg gikk tur hver dag da jeg bodde i Volda) så kunne vi låne med oss TinTin

en flott dame,så utrolig kjekk å omgås,tror jammen TinTin også likte henne hi hi,jeg tok henne med opp til skitrekket i Volda ,

vi kom opp til solen,det varmet godt,  litt glatt å gå der men vi klarte å holde oss på beina begge to )

vi går ned igjen en annen vei enn vi gikk opp,herfra får vi fin utsikt utover Volda.

Vi leverer hunden og kjører ned i sentrum hvor vi spiser lunch sammen før etiktomdagen må hjemover igjen,jeg sitter på et stykke så tar jeg bussen det siste stykket til Ørsta får hentet brillene mine så stikker jeg innom yngste datter som nå har kommet seg på jobb

helt nye lokaler ) hun er hud og spa terapaut ,men det som er størst nå er vipper og negler og hun har fullt opp med kunder.

Vel hun skal jobbe og ho mor tar farvel

fruen i nye briller,litt annen design på disse )

jeg tar en tur innom plantasjen og kjøper meg 2 minijulestjerner,før jeg går inn på kolonialen,da jeg har fyllt opp handlekorgen kommer mannen min og plukker meg opp,det var en hyggelig dag fra morgen til kveld ))

Ønsker dere en fin kveld

24 kommentarer

Siste innlegg