brygge en type som skal ha eineavkok i seg en fin helg

helgen har kommet til en ende,det er søndagskvelden,det har vært en fin helg :=) yngste datter har nattet over og i dag kom yngste sønn også.Isommer skal yngste datter stå brud,ikke vanlig bryllup,for det blir vikingbryllup,og da må en vistnok ha øl til drikke,ja vi som ikke drikker det får nok noe annet hi hi .Nå skal dei vistnok brygge en type som skal inneholde eineavkok,så i dag bar det ut i beite for å høste einekvister

jada,vi tok på termodress,det var min ide,trodde det var kalde vind ute,men du og du,det ble dampbad under kleda  for ute var det slettes ikke kaldt.

En som likte seg godt ute i dei gamle beitene våre var den vesle ulldotten til vår datter

en liten jakthund elsker jo å være ute i naturen,litt for godt kanskje

for den rullet og virkelig maserte pelsen sin ned i gresset,hvorfor ? vel hjorten går der og legger igjen visittkort,straffen ble rett i badestampen og da måtte sjampo til for å få bort lukten hi hi ,ja ja  sånn er det når en er en lite kvit sjarmør

da dei unge reiste fikk jeg ryddet og så kom hodepinen sigande,nå sitter jeg her og det dunker i topplokket,ja ja ,jeg har hatt en fin dag,så får eg heller tåle litt skallebakt til natten :=)

22 kommentarer

Siste innlegg