en søndag ute i fjellet

Slik ble det i dag,en hel dag på fjellet og setra,ikke her inne hos oss men på Grodås,det er jo ikke langt å kjøre,men føles nesten som en hel ferie unna heimen vår :=)

vi kjørte opp i fjellet,forbi skitrekket opp på setra og helt til endes,jeg har problemer med ankelen så jeg gav meg oppe i fjellsiden medan mannen gikk høgre opp

var no bra høgt oppe alikavel da ,så en fin tur fikk jeg

og medan mannen gikk høgre opp fylte jeg lageret med antioksidanter :=)

denne hjorten fikk en trasig endelik i fjellet,stor må den ha vært også

det var så deilig her oppe i fjellet,lun og fin temperatur

gjødselringsopp.denne koser seg på gammer gjødsel ,hver sin smak :=) men ingen matsopp dette da,dette derimot er matsopp :=)

rødskrubb,brunskrubb,fløyelrørsopp og steinsopp ,store sopper som nå ligger i salt,dette skal bli soppsoyasaus :=)

ikke bare vi som koser oss på fjellet

en hel dag i denne vakre naturen,det gjør noe med en :=)

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg