ny liverpool tilhenger eller

I dag fikk jeg et bilde av yngste sønn,det bilde var bare helt herlig :=)

er mann liverpool fan så er man fan ,alder ingen hindring hi hi,Mathilde koser seg uansett i sin unge alder :=)

I dag fikk jeg plantet ut brokkoliplantene mine,det var på høg tid for dei veks

nå driver jo ikke jeg storproduksjon ,men 7 slike planter har jeg nå drevet frem,så har jeg lagt fiberduk over,det var et lite hull i den,men det får duge til jeg får kjøpt en ny ,liker fiberduk på kålplanter ,så slipper jeg kålmøllen

jeg har noen løker med villtulipan i hagen,bare en kom med blomster,men den ene er fin da

jeg og mannen gikk en tur ned til sjøen,her dufter det sommerhonning,det er denne kvite blomsten som dufter så godt,den vokser godt selv om den ligger under sjøen halve døgnet :=)

medan jeg fotograferer fisker mannen

er ikke kresen jeg,fikk en lyr og det ble en deilig fiskesuppe av den :=)

det var masse fisk i fjorden,men dei var heller små :=)

linerla jobbet også iherdigt,det er reirbygging som står på programmet

den hadde nebbet fullt,men da den oppdaget meg,la den fra seg reirmaterialet,kanskje den ville skjule att den drev med reirbygging,ha ha ,jeg hvet hvor disse to er henne :=)

det er ikke nevneverdig varmt ute,men varmt nok for att flere og flere sommerblomster dukker opp,nå kommer smørblomsten

humlen klamrer seg fast i løvetannen,naboen opplever mange humler som bare faller om ,om det er kulden vi har hatt som er årsaken aner jeg ikke ,men håper att vi snart får varmere vær ute,for det har vært kaldt lenge nå.

Ha en fin søndagskveld da

8 kommentarer

Siste innlegg