trening må til

I dag har jeg vært hos fysioterapauten,nå har jeg noen øvelser jeg skal gjøre når jeg kommer dit,det er jo ikke slik i dag att en går til fysioterapaut og blir knadd,nei en får treningsøvelser i dag,ikke så mye styrketrening ennå,men forsiktig innføres nok det også.

Foten er stiv,skulle nesten tro en stokk var glemt inni leggen ,så utøyinger er viktig  og det har jeg jobbet med i dag

greit å trene hos fysioterapaut for der er det ikke trengsel i salen :=) jeg starter med å sykle et kvarter,så stiller jeg den inn så det blir tyngre å sykle,som å tråkke oppoverbakker,15 minutt her også,når det er gjort renner svetten :=)

så er det litt forskjelige andre ting jeg skal gjøre,tilsammen blir det intensiv trening i en time,kan jobbe på litt mer ,men en time er gjerne nok :=)

Beininni foten har grodd så det er jo ikke farlig å kjenne litt smerte,må ta litt i skal jeg bli god igjen,jeg merker jo det godt att det blir bedre og bedre å gå :=)

Det har virkelig vært surt ute i dag,regn og vind ,jeg har virkelig ikke skotøy til det været så jeg har ikke gått tur ute,men jeg tøyer og bøyer på foten mange ganger om dagen her hjemme ,ellers går det i strikkingog så følger jeg litt med på Svalbard minutt for minutt,et vakkert program og masse vakker musikk.

Da ønsker eg dere en fortsatt fin kveld da :=)

4 kommentarer

Siste innlegg