det gjelder å nyte dagen

Ja i dag var en sånn dag jeg bare måtte være ute,det gjelder å nyte dagen når den er så vakker,i morgen er det meldt snø igjen så da er det ikke fullt så kjekt å være masse ute.

Så etter middag kledde jeg på meg og gikk ut igjen ,og da gikk turen rundt garden

må bare nyte en snøfri hage dei dagene det er snøfritt

nede hos oss er snøen borte ,men jo høgre opp i bygda en går jo mer ligger der,men se der ser vi antydning til sola og snart kommer den høgre opp ,å nå er jeg solhungrig altså

blå himmel og kvitejorder er jo vakkert da

fin utsikt fra toppen av bygda

jeg rusler ned igjen ,litt rart å gå fra kvite jorder og ned til meg med grønn plen :=)og vårblomster

hjemme og våren lyser mot meg :=) ,ja ja i morgen ligger det bittelitt snø her igjen ,så det gjelder å nyte :=)

hva jeg styrer med no er vel ingen bombe ,jeg strikker på en flunka ny vest

ferdig med første rute :=)

 

og hvet dere ,jeg er litt gal ,for min søster sendte meg et bilde og jeg var solgt ,supersalg på outletten med garn ,jepp hun fikk kjøpe 5,5 kilo garn til meg og hun har i tillegg en kilo liggande fra før som hun har kjøpt til meg ,gjett om jeg gleder meg til hun kommer på besøk i mai da med et helt lass med garn :=) ha ha

14 kommentarer

Siste innlegg