endelig en litt lengre spasertur

Ja i dag trosset jeg smerten i foten og gikk en litt lengre tur,iallefall var den lang med en vonde fot etter en stor fotopperasjonm,ble et par kilometer :=)

Turen gikk bak tunellen langs gamlevegen.

Jeg hadde ikke kommet langt før jeg hørte et drønn,snudde meg og såg opp mot husa,der fosset det ned fjellsiden

nå går ikke dette raset ned på husa,men den kan gå ned på dei jordene som ligger øverst i bygda,det er der jeg går om jeg går rundt garden,og raset her minner meg på att det ikke er trygt å gå der på denne tid av året.

så blir jeg stående,det kvitrer så i et tre,en or full av orekongler,men det var ikke lett å ta bilde for småfuglane hadde det travelt og greinene var mange

det var flest av disse som hang oppned,er ikke sikker på hvilke fugl dette er men dei var litt gulgrønne da ,så var der et par stjertmeis,den er iallefall urolige ,men jeg fikk no et bilde da

jeg gikk videre og flokken med småfugler fløy til nye trær ,en stund vurderte eg å snu,men jeg holdt ut og kom meg helt til Kalnes

siden jeg gikk her sist har det kommet opp en hytte til ,jammen går det fort bare en har dyktige snekkere :=) på andre siden av fjorden ser vi Finnes,og kjører vi opp langs jordene der kommer vi opp i Bakkedalen hvor vi har hytte ,men vi drar ikke opp om vinteren for det er fonnfare langs fjellveien opp

fornøgd med meg selv i dag haltet jeg meg hjem og siden har jeg sittet med varmepute rundt foten,så blir eg vel bedre for hver gang jeg presser meg selv :=)

Åpnet macen min og tittet innom facebook ,der hadde jeg fått melding fra ukebladet familien,om dei kunne få lov til å bruke bilda mine av meg med den nye koften min på i bladet sitt :=) det var jo en hyggelig melding,blir artig å se seg selv i et ukeblad da ,for klart dei fikk lov å bruke bilda hi hi

1 kommentar
    1. Så bra, dette ble en fin tur..Men litt skummel også. Men du vet hvor du kan gå! Så gøy med Familien da. Da skal jeg se etter deg. For jeg har dette bladet jeg også nå. Mye fint å lese i dette bladet. Flotte bilder og du får kose deg i lag med mannen. Fin kveld og klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg