Vi vandrer med freidig mot

Jepp ut på tur hver dag ,det må eg få til i år ,gostolen er farlig ,en kan fort gro fast hi hi .

Vel det er fredag og jeg tok og ryddet ut julen ,så var det gjort før mørket kom på og julelysene igjen ble koslige :=) det var smart for overgangen ble litt bedre slik .

Så var det å komme seg ut ,rask gange til Viddal var dagens mål

fortsatt har vi tidenes vakre vintervær ,men det er meldt nedbør i helgen ,om det kommer inn til oss gjennstår å se

hegren er slettes ikke fotogen ,det flyr avsted så snart den hører noen går på veien

Viddal i det fjerne  og der kommer solen tilbake nå i januar

masse fine is skulpturer i grøftekanten

så er det å snu hjemover igjen

sånn ser det ut når vann renner over kanten uten å fryse helt til ,isfjellet på bakken blir større og større

jeg er snart hjemme ,kald inn til bein,hadde for lite klede på i dag ,brrrr

vel hjemme kom jeg på saunaen i kjelleren ,å den har ikke vært i bruk i vinter ,jeg fyrer opp i vedovnen og tasler meg ned i kjelleren ,innfrarød varme ,en setter bare i kontakten og trykker på en knapp ,så begynner den å varme seg opp ganske fort :=)

en time satt jeg der ,varmen kom opp i 58 varme deilige grader og jeg kjente bare kor det gjorde godt helt inn til margen ,så kunne jeg nyte resten av dagen ikke sant :=)

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg