Jeg har tenkt

Ja i dag har eg tenkt:))jeg har tenkt å nyte solen.Vi er velsignet med blå himmel og solskinn i dag,nærmere akkurat slik i skrivende stund

Det er iskaldt 8.9- grader men jeg tenker att når sola får stige litt mer på himmelen blir det fint i husveggen,og da var eg tenkt å sitte ute og nyte:)) jeg vil gjøre som huset på landet og ta med pelsen ut  og ha ett pledd over beina,kanskje eg unner meg en kopp varm sjokolade også.

Det kan med andre ord bli en fin dag.

Gikk forbi ett syrintre i går og kunne konstantere att knoppane svulmet og var nydelig grønne selv om snøen ligg som ett tykkt teppe rundt,så våren spretter nok ut i rekordfart bare sola får varme litt i lufta.

Blir ikke mange gjøremålene i dag,litt klesvask som forøvrig snart er unnagjort og en spasertur skal eg også unne meg,men det blir kun her på Leira.

Ønsker alle mine venner en fin dag og husk det er viktig å lage plass til litt kos:))

 

15 kommentarer

Siste innlegg