vedaskogen og barnepass

I dag har vi vært i vedaskogen,noe ryggen min ikke er så glad for.Jeg prøver å ta hensyn og lytte til kroppen men jeg er alikavel så sliten og ryggmaroder att det skal bli godt med søndag i morgen.Ikveld skal datteren vår ut med noen venninner,da er vi barnepassere for Emma medan farmora har Mathias,jeg synes det er nok med 1 i gangen og så er det godt for barna å få litt kvalitetstid hver for seg.Det melder supert vær i morgen og varmere temperaturer det høres ut som musikk i mine ører:))No søv prinsessa,men hun er lur,for i natt må bestemor ligge på gulvet på madrass:))veslejenta bestemte att hun skulle sove med bestefaren,så sånn e det,bare hun søver så er jeg helt fornøgd:))

litt ulendt og det byr på noen utfordringer

men det vil varme godt i mørke vinterkvelder:))

Fruen er tung i beina:)

da er det godt å kvile på en stubbe,litt uklart mobilbilde:)

ei trøtt lita jente har funnet bestefaren og da vil hun ikke gi slipp på han:))

I morgen har jeg lovet veslejenta boller og saft nede ved sjøen så da blir dagen viet til bare kos

9 kommentarer

Siste innlegg