Mye vær i dag

I dag har vel vi det været Grete skrev om i går,nemmelig att det regner katter:))det er kraftig vind,og mye regn + nysnø i fjella.Passelig fint vær til å holde seg inne og fylle opp fryseboksen,jeg er har allerede bakt en stor haug med knekkebrød og deig til 8 store gråvbrød er straks klar til å rulles ut til brød.

I går var jeg og sønnen barnepassere,to små barn men til dem må en ha øyner både framme og bake:))

Da våre barn var små fikk dei sykkel ved skulestart,no begynner dei ved 2 års alderen,uff dei e altfor små synes no eg da

 



Det gikk bra i går,og Emma fikk på hjelmen men Mathias treng virkelig hjelm også for du verden for en fart det vart på dei da veien hallet litt,jeg fikk nesten hjertestans jeg da:))

Emma stakker fikk seg ett fall her om dagen, så i dag skulle hun i narkose for å fjerne en knust framtann,nei takke meg til lek i sandkassen.

 Jeg har begynt på en babyjakke men det la eg igjen i Ørsta så jeg får lete litt og se om eg kan strikke på noe annet i mellom tiden til jeg får igjen strikket:))

Ønsker dere alle en fin dag endten det regner eller er opplett

10 kommentarer
    1. Uff ei knust framtann hørtes ikke godt ut, nei det er farlig å leva 🙂 men ho klarer seg vel Emma tenker jeg :))
      Ja jeg sendte noen katter til deg også jeg hihi ja noen snøkatter sågar :))
      Flinke du da som baker og fyller fryseren, jeg bare ligger på sofaen og taster på PCn jeg. Nå venter jeg på eldstejenta mi som har bronkitt, godt å få ho heim litt nå som vi ikke skulle reise i dag allikevel.

    2. Grete:Onsdag i neste uke skal jeg til vurdering hos en kirurg,handa mi som jeg skada i oktober er like vonde og fortsatt litt hoven,blir det en liten opperasjon vil jeg ha full fryser av brød først:))godt med kjøpebrød også men mer mat i hjemmebakst,men no er siste brett i ovnen og resten av dagen blir nok lat:))

    3. Drittver i dag ja. Dagens planer vart omgjort. Så nå er det strikking og pc som er det eianste eg gjer. Pluss litt klesvask da. skulle passe ein liten gutt mens mammaen jogget og diverse. Men ho orka ikkje i dette veret og ikkje orka eg å henta han i dette veret heller. vi tar det att torsdag vi. Ha ein fin inne dag min venn

    4. Vind er vi rikelig velsignet med her sør. Regn og, men det er mer av og på. Stakkars liten som må fjerne en tann, men det er slikt som skjer. Vi kan ikke skjerme dem for mye heller. Vi klarte oss vi og uten alle de sikkerhetsforanstaltningene.

    5. Greta:Tror vi har hatt samme vær i dag og da har det vært greit å holde hus og bake,i tillegg såg eg litt på tv.Får håpe det snur innen ukeslutt for slik vil nok ingen av oss ha det.ha en fortsatt fin kveld

    6. Du er flink på kjøkkenet også,,baker og holder på. Men er godt og ha litt ekstra i fryseren nå som du har fått hjem sønnen tenker jeg. Syntes synd på lille Emma,,men det kunne jo ha vært så mye værre. Men en kan ikke overbeskytte di små hele tiden,,noen er bare litt uheldige under lek og morro. Så det går sikkert bra:) Vi har rene høststormen her om dagene nå selv,,så det er ikke noe koselig og gå ut. Men satser vel på at det skal komme varme og stabilt vær,,snart juni,,,,,,. Må du ha en fortsatt fin uke uansett vær og vind:))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg