Nytt bedd

Vel no har dei stakkars staudene mine måttet flytte flere ganger,og fruen er lei av å måtte flytte dei til stadighet.

No vil jo jeg ha en lettstelt hage,og det gamle staudebedde var så stort og bredt att jeg ikke greidde å nå over det uten å krype opp i hele beddet.

Ett lite nett bedd som er passe overkommeligt er det jeg ville ha.

I dag fikk fruen en god ide:))og med hjelp av sønnen ble det ett nytt akkurat passe bedd og denne skal ikke flyttes på:)

Jeg kom jo på att vi hadde noen stokker liggande,sette dem ihop til en ramme satte plantane rett opp på gresset:)og så fylte sønnen opp med jord.Enkelt og genialt spør dere meg,elva renner forbi og langs kanten har jo jeg sådd valmuer,lupiner og diverse andre sommerblomster:))på oppsida av beddet er garasjen og nå trur eg att min kjære skal få lov til å lage en platting der om han ønsker det

10 kommentarer

Siste innlegg