En doven dag

Hva i alle dager skal en finne på ute en sommerdag når regnet plasker ned uten stans.

Det vart en sykkeltur til legen og thats itt:))det er ikke mange meterane ned til tunellen alikavel rakk vi å bli våte,og jammen hadde tåka sneket seg inn i tunellen også.

Etter legebesøket har jeg strikket og sett på tv,det har overhode ikke fristet med noe annet,no håper jeg att vi snart får litt sommer,såpass att fleece jakkakan få seg en pause mer enn 1 dag:))

Har prøvd meg litt på kortlaging men det står litt stille på den fronten så jeg har 3 halv ferdige kort liggande,jeg tror det er den tunge tåka som er skyld i den labre energien min for å gjør noe:)noen flere som føler det slik?

No vil jeg og sønnen ta oss en handletur til Volda i morgen,er bare redd vi blir ståande og vente for å komme oss hjem igjen.Grunnet sprengingarbeid og rør som skal over veien kan ventetida bli opp imot 1 time ,så jeg krysser fingrane for att vi er heldige.

4 kommentarer

Siste innlegg