Mornings:))

Joda jeg er utkvilt jeg:))var oppe 2 ganger i natt og tok smertestillande og det er ulikt meg .Legen sa att det var bedre å ta dem i forkant og ikke vente til smertene ble inntense .

Jeg føler meg bedre no,har fått igjen førligheten i armen men det er også alt.

Hvordan i alle dager skal jeg kunne greie noe med en finger som stikker rett ut i været innhyllet i en stålskinne:?

Jeg prøver litt å støtte ting med den hånden medan eg bruker den høgre men det gjør vondt ,må vist bare ha tålmodighet:(

Ute har vi 12,5+ øsande regn og vind,i tillegg melder dei lyn og tore får bare håpe att dette ikke er høsten for jeg trenger litt mer sommer.

Fikk melding med veslejenta mi som blir 20 år på søndag,hun lurte på om vi kunne bake brød og knekkebrød ilag en dag i neste uke:)hun bake og jeg peke:)det kan eg gå med på.Det er hun som skal ha baksten da ,jeg skal vist bare være lærermester.

Da får eg bare ønske alle en god dag da:))

13 kommentarer

Siste innlegg