God morgen

Ja for denne morgenen er god,jeg føler meg bedre og handa verker ikke så ille.Ute truer sola med ett visitt noe jeg kan like:))det betyr att jeg kan gå meg en tur.

Jeg har funnet meg en hobby som krever 1 hånd:))resultat får dere litt senere.:)jeg mener det virkelig jeg bruker ikke venstre hånden.

I dag er jeg alene så no begynner utfordringane,den første blir middagen.Hva lager mann med 1 hånd?tar imot ideer med takk:))

Svigermor er da oppe og hun har besøk av 5 ungdommer jeg er jo tanta til 4 av dem og kunne bedt dem om hjelp men sta som eg e vil eg greie meg selv,ungdommane har jo sin siste ferieuke og den skal jo nytes hadde eg tenkt meg:))

Alikavel er det greit å vite att dei er der om eg skulle trenge hjelp til noe.

ønsker alle en fin dag med bildet av prestekragene som jeg plantet på brua:))

 

11 kommentarer

Siste innlegg