Til dere i flatlandet:))

God morgen kjære venner.

I dag ville jeg sende noen bilder til alle dere uten fjell:)

Det er jo ikke godt å hvite hvor snøen ligger når en mangler fjell,selv bor jo jeg nede i en dyp dal med masse høge fjell rundt meg:))

Våkna til 4+ i dag litt tåke men det ser ut til å lette og vi får sol:)ja bare en 3-4 timer altså sånn litt langt ut på ettermiddagen:)

dette er tatt på oppsiden av huset vårt

fra stuevinduet mot Viddal

ut fjorden

og bak løda:)

Som dere ser uansett hvor jeg ser så ser jeg snøen farlig langt ned i fjella og jeg liker det fortsatt ikke.

Men jeg får glede meg over att det blir litt sol i dag,min søster kommer og kanskje sønnen setter krabbeteiner til ho mor:))livet er ganske godt alikavel.

Ønsker alle en superfin lørdag

7 kommentarer

Siste innlegg