mye styr og bokbinding

Dagen idag startet med mye styr,det resulterte i att jeg tok kontakt med presten der jeg ba om en mulighet for å omgjøre verva vi i soknerådet fikk i går.Presten fortod meg og var enig i att vi skulle ha en ny samtale,etter den samtalen får alle skjøtte sine verv og ikke si att jeg kan gjøre alt,så får vi se hvordan det går:))

Etter å ha brukt flere timer i telefon så var jeg ganske tommelomsk i hode:))jeg hadde samtale med 7 stk:))så det tok sin tid.

Jeg orket ikke gå ut ,så hva gjør en da?

Jo jeg ville prøve å lage min egen bok:))dette var en anbefaling fra min søster.Det var ok å lage boken og hva den skal innholde får vi se etter hvert,tror alikavel ikke att dette blir min nye hobby.

Her kommer noen bilder 🙂

jeg tok 16 ark og brettet i 2,så sydde jeg dem sammen 4 og 4,hver bunke tråklet jeg så sammen til en bok

Så var det bokpermen,jeg har liggande en del kartong som brukes til paspatour,den la jeg ned på ett stykke tapet jeg hadde liggande og limte alle delane fast

Nå ligger permen i press så limet får tørke godt,hvordan jeg skal få arka til å feste seg i permen hvet jeg ikke ennå:))mulig jeg må knytte ett pent bånd på enden av permen.

Har ikke bestemt hva boken skal innholde ennå,men det blir helt sikkert en del bilder som jeg tar på mine vandringer:))

Det går ikke fort med min svigerdatter så her venter vi fortsatt i spenning:))men nå er dei iallefall på føden og ikke hjemme og det er betryggande å vite

7 kommentarer

Siste innlegg