:))

hei folkens,har ikke hatt tid å lese blogger i dag,men skal ta meg tid i kveld:))

Jeg har hatt en kjempefin dag,jeg var tidlig ute og spaserte,måtte innom en nabo og diskutere morgendagen litt,da skal det være førmiddagstreff  på bedehuset og jeg skal hjelpe til som representant for soknerådet.

Etterpå gikk jeg tur opp på høgda og besøkte ei eldre granne,drakk kaffe ilag med henne før vi begge gikk tur ilag.

Før jeg kom meg heim fikk jeg melding fra ei som ville sykle en tur inn til meg:))greit det:))

Sykla tur ilag med henne da hun skulle hjem igjen.

Da var klokken blitt 15.00 og jeg kunne like godt forberede middagen,kylling gryte og ris.

No første er jeg ferdig og kan sette meg ned,ja for eg måtte jo hente i hus litt ved og gå ut med ett lass reklamer også :))

Så som dere ser har dagen min vært fullpakket,været har vært strålande:)blå himmel og solskinn i fjella og på Viddal,litt kjøligere enn sist uke men det går helt greit.

Da håper jeg dere også har hatt en fin dag ,og husk å kose dokke i kveld da:))

12 kommentarer

Siste innlegg