God morgen

Da var det onsdag og tid for mitt første oppdrag som leiar i soknerådet.Pensjonistane våre har trimdag,da kommer dei sammen og går tur,det er bestemt at 2 ganger i året skal dei ha førmiddagstreff og soknerådet skal bidra.

No har eg tenkt å sykle siden vi fortsatt har et nydeligt vær,men inn til bedehuset er det 2,5 km så jeg trenger hjelp med å frakte maten.Ikke det att jeg bidrar med all maten men jeg skal frakte mat laget av 3 forskjellige så litt for mye å ta på sykkelen.

Naboene våre er pensjonister og skal være med,dei skal kjøre til Bjørke og derfra spaserer dei i lag med resten av gjengen,derfor skal jeg ned til dem med maten:))putter det i bilen deira.

Underholdninga i dag er lysbildeframsyning fra en pilgrimsreise og så blir det fortellinger rundt det i tilegg blir det sang og en liten andakt + matservering da.

Når det gjelder mat så er det slik på bygda att mat og kaffe er gratis og matbordet bugner over av mat,ingen går sultne heim i dag:)

Jeg skal møte kl 11.00 for å forberede og gjengen ventes kl 12.00,kor lenge vi blir der hvet jeg ikke ,rekner bare med att dagen går med.

Så da ønsker jeg dere alle en fin dag,min er fullbooka:))

23 kommentarer

Siste innlegg