prøvekanin:))

Da var jeg hjemme etter en flott dag i Ørsta.

Jeg bestemte meg for å ta frisøren først,chess har dropp inn uten timebestilling.

Da jeg var ferdig lurte frisøren på om jeg ville la ei lærling øve seg på klippet mitt neste gang:))joda det skulle gå greit det så om ca 6 uker får jeg time til ny hårklipp og den blir gratis:))

Så er det bare å håpe att lærlingen er flinke.

Fikk så unna noen julegaver før yngste datteren vår møtte meg,sammen tok vi resten av shoppingen før vi kjørte hjem til henne.

Hun serverte meg og faren stekt laks i dag og jeg kreerte en ny salat til fisken.

Vi tok kinakål og finhakka+finhakka paprika i forskjellige farger,1 beger crem fresh og et halvt beger seterrømme,blandet dette sammen,tilsatte litt salt og pepper før vi vendte det i salaten.Det var virkelig friskt og godt til fisken.

Elste datteren og barnebarna kom innom også så vi fikk en liten kosestund før dei skulle legge seg.

Da vi skulle hjem,handlet vi inn en del kolonial,mange gode julemiddager og flere poser med div nøtter:))

No er det natta,rekker ikke lese alle innlegga deres men det er fordi jeg er trøtte:))ønsker dere ei riktig god natt

8 kommentarer

Siste innlegg