En rolig morgen

god morgen kjære venner.

Har nå vært oppe en time:)sov utrulig godt i natt og vinden har løyet,men jeg våknet med den vanlige hodepinen igjen får håpe det går over utover dagen.

Det er godt med slike stille rolige morgener når resten av huset sover,bare nyte kaffen,strikke litt og lytte til radioen.

I dag skal min kjære hjelpe til å sette opp julegrana i bygda,jeg skal få litt lys ute i hagen:)

Så beksvart som det er ute no om dagane så er det godt å få opp litt lys ute i mørket og så er det jo så hyggelig også.

Resten av dagen tar vi etterhvert,vi har ingen planer og det kan være godt det også.

Heldigvis har stormen rast fra seg her inne,jeg hørte ikke vind i natt selv om det blåste godt da eg la meg,og nå er det helt vindstille ute.

Kanskje jeg skal ta litt bilder ute i dag:))vi får se om været holder seg like fint som det er no.

Da ønsker jeg alle en fin lørdag,en dag for masse kos og kvalitetstid med dem mann er kjær i

 

13 kommentarer

Siste innlegg