Vel hjemme

Jeg er vel hjemme igjen og jeg har fått i meg en enkel men god talerken med middag:)

Det er en ting som er trasig med å ta bussen,vi kommer til Volda 45 min før butikkane åpner.Det kan være ok om sommeren men i dag var det kaldt og glatt,fant en kafe som hadde åpnet :))så der kjøpte jeg meg en god kopp kaffe intil butikkane åpnet:))Det må legges til att kolonialane er åpne da:)

Jeg trengte virkelig dei 4 timane eg hadde i dag:))og da kan jeg endelig si att jeg er 100% ferdige med alle julegaver,julematen er i hus og julekakene er i boks:))

No trenger jeg bare å tenke på vanlige ferskvarer som melk og fløte,frukt og grønnsaker:))

Foresten jeg fikk kjøpt 1 kg ekte meierismør i dag:))men det var bare i en butikk og jeg rekner med att det var tomt idet jeg snudde ryggen til reolen:)

Jeg kjøpte meg selv 2 fine kopper i dag:))men jeg har låst dem inne i bilen vår som står parkert i Volda til i morgen kveld.

Angrer litt på att jeg bare kjøpte 2,har tenkt på det etter att jeg kom hjem att jeg skulle hatt 6.Får se om det er flere igjen neste gang jeg skal bortover,eller be ett av barna kjøpe dem til meg:))

He he,yngste sønnen he sett godsakene på bloggen min:))så nå spør han pent om å få ta juleferie fra helgen av:))og det skal han få lov til:))

19 kommentarer

Siste innlegg