Bloggvenner er ikke så værst å ha:))

God morgen kjære bloggvenner.

Da jeg kom hjem i går kveld fikk jeg en hyggelig overaskelse:))det hadde kommet brev til meg.Ikke ofte jeg får brev så jeg lurte veldig på hva dette var

overaskelsen var ikke mindre da jeg såg innholde,et nydelig kort og hjemmeheklet nøkkelholder fra sigridfraenget:))for god bloggår :))

Jeg ble kjempeglade,sigridfraenget har en fin blogg der hun legger ut masse fantastiske bilder ,det er mange kategorier hver dag hele uken gjennom og jeg blir like imponert hver dag over kreativiteten hennes i bildevalg :))vel verdt en titt innom bloggen hennes for dere som ikke har vært der.

Ute er det 1.5 + i dag masse vind og snøføyk sidelengs godt det ikke var idag jeg skulle på kurs.

Jeg var vist mer sliten enn jeg var klar over i går,så jeg stupte til køys kl 22 og sov til 8.30 i dag uten å våkne i mellomtiden :))

No står en gryte med hjortekjøtt og putrer på ovnen,den har jeg tenkt å glemme et par to-tre timer :)da smelter kjøttet på tungen.

Jeg skal strikke og ha en liten tur bort i løda:))med andre ord jeg skal bare kose meg i dag:))

ønsker dere alle en kjempefin søndag,jeg setter umåtelig stor pris på hver og en av dere:))

21 kommentarer

Siste innlegg