Øverste sjefen:)

God morgen.

I går hadde jeg en fin dag,jeg tilbrakte hele dagen ilag med begge døtrene våre og etter barnehagen også 2 barnebarn:)

Jeg startet dagen med å oppsøke teknisk etat i Ørsta,jeg ville ha et møte med øverste sjefen:)Joda om en time skulle det la seg ordne så jeg tar en tur og henter brillene mine:)(jepp dei sitter på nesen:)bilde kommer)så rusler jeg bort til etaten igjen,setter meg inn og venter.

Den mannen viste ikke hvem jeg var:)men du verden for en hyggelig kar:)

Hva var grunnen?jo den beryktede elva som renner gjennom tunet vårt,som komunen flyttet og som dei har måttet ta igjen 3 ganger grunnet slett arbeid.

I går hadde dei planer om å avslutte nok en gang uten å gjøre skikkelig arbeid.

Jeg har egentlig masse tålmodighet :)men i går var den brukt opp hi hi.

Jeg var ærlig og tydelig på hva jeg ønsket:)og jammen gikk det inn gitt hi hi:)

Så nå har sjefen lovet å erstatte bedda mine som gikk tapt,fylle matjord på marka og så til og elvakanten skal plastres hele veien:))

Hadde jeg vist dette så skulle jeg jammen mødt opp på øverste sjefen sitt kontor for lenge siden:))

Ute er det 5+ og regn elva har økt til det doble siden i går så allerede no har sidene begynt å vaske seg ut.

Jeg har fortsatt den evinnelige hodepinen sukk den er til å bli gal av,har hatt det meir eller mindre hele siste uken no :(ja ja jeg får prøve å tenke på noe annet.

Dagen i dag er til for å kvile seg og nyte tilværelsen,svigermor har overnattingsbesøk av sin datter og mann :)så jeg tenker det blir litt kvalitetstid sammens med dem i dag også og så må eg ut en tur og ta bilder 🙂

Ønsker dere alle en fin dag

bilde av den berykta elva som ble flyttet midt ut på marka vår:))

10 kommentarer

Siste innlegg