Litt av hvert på en søndag:))

Det er søndag og vinteren kom tilbake.Jeg har igrunnen ventet på straffen etter det nydelige været vi har hatt over en tid no.Våknet til tjukk snøkave og mange cm nysnø:(

Vel det er bedre uansett å få det nå og ikke i april.Det er fortsatt besøk i huset ,noe som gir sene kvelstimer over en kaffekopp:)så i dag sov jeg til 9.30:))tror jeg trengte det,har vært plaget med hodepine over en uke no,men i dag kjennes det bedre:)tror jeg vil ha en rolig innedag.Karane er ute og går tur og måker snø,etterpå vil dei ta i hus ved til meg:))

Selv strikker jeg litt,ble ferdige med en liten oppvask klut i går kveld

Brukte brun bomullsport som jeg løvde etter kjolen min:)

Toppen jeg strikker til meg selv vokser

jeg har fått lengda på den og strikker no på armstykkene,så den blir nok ferdige om ikke så lenge:))

Tilslutt et bilde av fruen med nye briller på nesen:)

Ønsker dere alle en fin fastlavensøndag:))

13 kommentarer
    1. Det er litt kjedelig å få snø no når dere har vore uten så lenge. Men det er jo februar, så ein kan vel ikkje vente anna.
      spennde med den toppen. gleder emg til å få sjå den. Så fin du var i brillene dine da. Kanskje det er dei som har begynt å virke, siden hodepina har minka. Håper det varer. Kos deg inne i dag du. Skal ein liten kjapp biltur, ellers vert det inne dag her og.
      Takk for veldig hyggelig kommentar da. Skal prøve å ta det til meg

    2. Greta:Takk Greta:))toppen blir ferdig nå i veka har ikke strikket så mye no når vi har besøk i huset:)men i morgen er jeg alene.
      Det kom veldig masse snø og fortsatt laver det ned,men våren kommer den jeg er ikke redd for det:))

    3. Fytterakkeren! Så litt annerledes ut utenfor hos deg enn her hos oss. Men jeg rengner med at vi bare har fått et opphold i vinteren og at mer snø kommer før våren slår til. Synes fruen så både flott og ung ut med nye briller på. :o)

    4. Endelig fikk jeg tid til å oppdatere meg i den koselige bloggen din igjen. Snøskredet ser skummelt ut..
      Vi har fått bittelitegranne snø, vi også, så jeg er veldig spent på hvordan det blir å kjøre til Molde i morgen. Krysser fingrene for at det ikke blir milevis med hålke.
      Ha en riktig fin ukesstart.
      -klem-

    5. Uff ja, det kom litt snø her også, men det er meldt bare mildvær på langtidsvarselet, så det er nok snart bart igjen. 🙂 Vil ha vår, jeg…
      Vi gikk en tur ut i går, men holdt på å blåse bort, så turen ble forholdsvis kort, og erstattet med boller og innekos.
      Så tøff du ble med nye briller!
      Håper du har hatt en god start på den nye uka!

    6. hestiaverden:takk:)))nei snøskred er ikke kjekt,no har samme raset gått ennå en gang så nå er veien stengt med bom,og dei som bor på Viddal er innestengt.
      Ønsker dere en god tur og lykke til på sykehuset

    7. Med andre ord:takk:))liker ikke briller men må mann så må mann og nå ser jeg:))
      Vi kunne virkelig sluppet snøen som kom ,nå har vi storm,vind og regn:(+ stengte veier og stor rasfare.
      På tide med vår ja:))
      I dag sitter jeg inne og koser meg med å strikke ferdig en topp til meg selv:))ha en fin dag du også

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg