Usjameg

Hei godt folk.

En aldrig så liten snartur innom:))dagen i dag går med til å ferdigstille toppen jeg strikker til meg selv.

Det er strikkekafe i dag men jeg velger å bli hjemme.Den snømengden som kom i helgen kunne vi virkelig vært spart for,det har seg slik att ute er det storm:((skikkelig storm,kraftig vind og regn.

Innimellom ser det ut til å roe seg ,men så tar det tak i rykka igjen og en lurer på om hele huset skal fare.

Snøraset som gikk i helgen ble ryddet og veien åpnet,i dag er bommen nede igjen og veien stengt raset har gått nok en gang,like stor og på samme plassen.

Slike dager er det nok likast å holde seg inne

Tenker på mine som må pendle for å komme til jobben:(selv sitter jeg her og koser meg med fyr i peisen og slipper å tenke på å gå ut,får bare håpe dei kommer seg vel fram og tilbake for det er rasfare flere plasser langs veien.

No skal eg sette på litt tevann,gjøre ferdige toppen og så skal eg lage middag,stekt sei og havål:))

Håper dere har litt bedre vær enn det jeg har i dag:))

8 kommentarer

Siste innlegg