Fargerikt

God morgen.

I dag er været mye bedre enn i går,men veiane er stengt endten hele døgnet eller bare med natta .Slike dager er det best å holde seg hjemme i så sant en ikke skal på jobb.

Selv vurderer jeg å leke litt med farger:))

Jeg har kjøpt 5 fleecetepper på jysk til 20 kr stk,billigere kan det ikke bli.

Planen er å sy litt til dukker med disse friske fargene,og det beste av alt er jo syinga:)jeg slipper å sikke alle kanter først og så må vel dette være mykt og godt for ei lita dukkemor.

Det første blir å sy noe til bedehusbasaren,strikkekafen har kjøpt inn en dukke så får vi lage litt klær til den.

Toppen jeg strikket ferdig i går var jeg ikke fornøgde med,kantane rundt armer og halst ble for stramme,så i går kveld tok jeg det opp igjen og strikket om igjen litt løsere

Slik såg den ut først

og slik er den no:))

Men før jeg gjør noe i dag skal jeg kose meg med god morgen norge og en kopp kaffe:)

Ha en fin dag alle sammen

8 kommentarer

Siste innlegg