Sol

Da jeg hadde sydd dukkekjolen i dag satte jeg brødeig,medan den stod til heving gikk jeg for å klargjøre seng til gjestene som jeg venter til helgen:)

Da ringte det på døra:)jeg fikk overaskande besøk av to venniner:)

Det var fort gjort å hive seg rundt tine et par boller i mikroen og sette på kaffe.

Men vi skulle kose oss ute for vi hadde fått SOL :)yess første dag på 4 måneder:))

Kan det bli bedre? vi lette fram stoler og koste oss fra til sola forsvant,det var kaldt så joda det var godt å komme i hus og varme seg igjen.

Mesteparten av snøen som kom i helga har tinet og veiane er igjen tørre og fine,før besøket reiste gikk vi en tur.

Veivesenet var her og ryddet vekk snøfonna,der var MYYYYYE mer snø en dei trudde så det tok tid,på begge sider hadde det dannet seg køer med biler.Da dei endelig fikk kjøre gjennom ble dei stoppet av den fremste bilen ,det var en svær kran  som skal brukes på en kraftstasjon som er under bygging.Den kom ikke gjennom så hele rekken måtte rygge tilbake,det var et syn ,synd jeg ikke hadde kamera med .No har dei fått vekk snøen og trafikken er gjennom,sola har gått ned det dufter nystekte brød i huset .

Det har vært en fin dag:)

8 kommentarer

Siste innlegg