litt av en sløvedag

hei folkens,ja akkurat no har jeg en sløvedag delux:))

Stod opp i rimelig tid,og medan mannen dekka bord fant jeg ut att det var grums i sluken på oppbvaskkommen.

Det endte opp med litt av en jobb,mannen måtte tilslutt demontere alle rør under vasken slik att jeg kunne renske og vaske alle deler:)og så var det puslespillet å få alt på plass + å bli tett.Det var ikke tett,demontere igjen og nytt puslespill:))tett?jepp og fruen var superfornøgde en søndagsmorgen hi hi.

Men sånt arbeid gjør noe med gulvene,ikke hvet jeg hvordan men teppa måtte ut og ristast og gulvet vaskes:))

Så var det råd å sette seg ned og nyte søndagskaffen:)og siden har jeg sittet,ja rett og slett sløvet har ikke tatt i strikkepinnane en gang.

Middagen er fortært,søndagsmiddagen bare rester:)salat,ris,kalde laks og skinke lettvint og godt.

Leker med datamaskina,prøver å finne opplevelser i område rundt bukkemose i Danmark,det er slett ikke enkelt,finner bare stranda eg:))men den ser fin ut så det er greit.

Ute blåser det 10+ men du verden kor kalde vinden e,så jeg holder meg inne og fortsetter å sløve i godstolen min:))

ønsker dere alle en fin søndag

13 kommentarer

Siste innlegg