En fredelig morgen

God morgen.I dag har jeg en fredelig start på dagen,etter en uke med hodepine var det godt å bare nyte roen uten att det dunket i toppen.

Jeg strikker litt men det blir ikke mange maskene fir tiden,til det er det noe som ikke føles så bra i halve kroppen så det er nok best å ta en pause.

Det er delvis skyet ute og det tegner til å bli en fin dag og kanskje litt sol.

Jeg skal ta fram sykkelen og sykle til Viddal ca 3 km,der setter jeg sykkelen fra meg nede ved sjøen og tar beina fatt,jeg skal gå tur med venninna mi og turen i dag går oppover til Viddals setra.Dette er en flott tur,bare oppoverbakke men da får jo vi god trim:))

Det skal bli koselig å nyte en dag ute i naturen så nå skal jeg ta og lage en enkel niste og koke litt solbærsaft til en deilig pause i utmarka.

Ønsker alle en fin dag

5 kommentarer

Siste innlegg