God påske

Nå er påsken her og jeg vil få ønske alle mine venner en riktig god påske.

Hodepinen som matra meg i går er heldigvis borte i dag.Vi bor i et generasjonshus så svigermor bor i etasjen over oss.

No har hun 6 barnebarn der oppe og i går var der ytterlige 3 stk,det er svært lytt ned til oss og støynivået var til tider ganske høgt.

Da et par av ungdommane kom ned til oss i går kveld reagerte den ene på støyen:))ja sa eg det er ikke godt når det blir så masse støy over tid og jeg fikk sagt att jeg slet med hodepine i går.

Etter det ble det faktisk stille:))og til nå i dag har det vært til å leve med,og ilåpet av dagen skal nok hele gjengen ut og boltre seg i snøen da får tante kvile vetet:))

Tenker vi skal ha en rolig dag,om jeg går en tur gjennstår og se,kanskje det er jo alltid godt å komme seg ut litt.

Det er5-6+ og skyet,akkurat no er det opplett men for litt siden hadde vi littegrann regn,alikavel vil jeg si det er en fin dag.

Håper dere alle har en god dag også:))

11 kommentarer
    1. Godt at du er bra igjen, hodepine er noe av det verste jeg vet. Noen ganger virker ikke paraset helle så da man jeg bare la det stå til. Heldigvis er min migrene nå redusert til synsforstyrrelser men hodepinen kommer ikke.
      Ha en super dag.

    2. Ja, nå er påsken over oss for alvor, og det er godt med litt fri fra arbeidet ute. Har vært flink til å gå turer i det siste, jeg også, men i dag frister det lite siden det er regn i dag. Heldigvis er det meldt bedre igjen i morgen. Imens koser jeg meg inne med litt blogg, litt god mat og litt lesing.
      Så kjedelig det må være å ha det så lytt. Regner med at det går rimelig greit i hverdagen, men det kan da ikke være bare bare å ha svigermor så tett oppå seg… At de små gjestene lager lyd er vel ikke så rart, de koser seg sikkert meg bestemora si, men ugreit for deg som fikk så vondt i hodet. Godt du er bedre i dag og kan nyte dagen! Riktig god påske til deg også. 🙂

    3. Paafyll::takk,joda dagen i dag har vært fin og hodepinen har holdt seg borte:))mulig jeg var litt vel sliten etter reisen til og fra barnedåp i trondheim.
      Men resten av påsken skal jeg bare kose meg her hjemme,god påske til deg også

    4. Med andre ord:I dag har jeg bare slappet av og på ettermiddagen gikk jeg en rolig spasertur med mannen.
      Det går fint å bo i samme hus som svigers:)har gjort det i 17 år nå og vi har jo hver vår leilighet men klart jeg merker godt når hun har fult hus over hodet på oss:))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg