morgenstund

God morgen.

Jeg fant ikke roen uti senga i dag så det var like greit å stå opp:)

Det er igrunnen deilig å sitte her så tidlig helt alene og se natta bli til dag.

Sitter her i sofaen og ser ut på hjorten

Det ser ut som et roligt liv bare dei finner mat nok,og som dere ser så har den halve meteren vi hadde med snø sist mandag krympet betraktelig.

Akkurat no er det 3+ og litt regn i lufta,da regner nok mye snø bort i dag og det er helt greit.

Jeg har planer om å ta det helt med ro i dag også,jeg har nok hatt influensa denne uken det ser jeg no,men nå føler jeg meg mye bedre:)bortsett fra rygg og skulder da som krangler hele tiden.

I morgen har jeg time på åse sjukehus ,jeg skal ta en elektrotest som viser om noen nerver ligger i klem.

Det vil ta hele dagen å komme seg til og fra sykehuset men det er helt ok,jeg nyter å sitte på bussen  og bare nyte utsikten:)og bra er det for turen fra Leira er ca 3.5 time en vei med buss.

No skal eg koke kaffe og strikke litt,410 masker på pinne nr 2.5 går ikke fort :))

Ønsker dere alle en riktig fin dag,og for dere som må på jobb igjen i morgen nyt dagen ekstra godt

 

12 kommentarer
    1. God morgen til deg og:) så da er vi flere som er oppe tidlig:)Du verden så flott hjort du har besøk av. Litt av en tur du skal på i morgen,bra du klarer og slappe av i bussen.Du får ha en fin dag og kose deg,jeg skal på jobb nå,men senere i dag blir det litt tid med symaskinen min:)

    2. synnovesyr: å ligge i senga og rulle seg som en trommel er håpløst,da er det bedre å stå opp ja:)vi har utrolig masse hjort her på Leira ,men denne vinteren har jeg ikke sett så mye til dem.Denne på bilde er en spissbukk,og såg ut til å ha all verdens med tid:)

    3. God morgen Connie :)) glad for å høre at du endelig skal få sjekket om det ligger nerver i klem. Jeg hadde jo også time hos nevrolog i fjor og ble så skuffet da det viste seg at han bare ville prate og kikke litt på meg. Unner deg ikke den lange turen i buss da men slik er det vel.
      Ønsker deg en god inne/strikkedag :))

    4. God .. formiddag (?) er det vel for deg nå. Jeg har faktisk sove veldig godt denne påska. Men så har jeg jo vært helt utslitt også da, hver eneste kveld. Jobben må jeg avgårde til allerede i ettermiddag .. litt kjipt egentlig. Her pøser regnet ned, så det fine, men kalde, påskeværet er definitivt over.

    5. Håper du kryper sammen på sofaen og lar madam i 2,dre gå i kirka alene. Ta deg tid til å bli frisk istedenfor du, uten samvittighetskvaler. Du har vel gode bøker å ta med i bussen ? Håper du får en fin dag, både i dag og i morgen. God bedring..klem fra søs:)

    6. Det er litt av en tur du skal på i morgen, så jeg skjønner du bor ikke direkte sentralt du heller. Fra her jeg bor tar det 1,5 time til Kristiansund, 1time og 20 min. til Orkdal og 2 timer til Trondheim. Sykehus på alle disse stedene.
      Du må iallfall ha en riktig god tur og ellers ha en fin dag i dag.

    7. Tar det så lang tid å dra fra deg til Moa med buss. Husker ikkje kor lang tid eg brukte da eg kjørte der for snart to år siden. Tenk att det er to år siden vi treftest første gangen. Tida går fort.
      I dag slo du meg. Eg var ikkje oppe før 07.10. Siste gagnen da. Men da var det definitivt slutt. Hatt ein salpp dag også i dag. Rydder vekk litt, men det meste er att fremdeles. Ønsker deg ein god dag i morra. klem

    8. Oj, det blir en lang tur imorgen- håper det gåt bra. Jeg pleier å strikke, hekle eller lese på langturer, men det er det ikke alle som klarer (f.eks.bilsjuke) . Forresten morsomt med hjorten utenfor hos deg. Ha en god dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg