Snøen er borte

Da er snøen borte igjen her hos oss og godt er det.

Har ikke tatt bilder i dag men det ser ut som att blomstrane lever over snøfallet:)

Prøvde meg på kaia med fiskestang i førmiddag,men der var det ikke mye napp å få ,så det blir fisk fra fryseboksen til middag istedenfor i dag.

Fikk besøk av ei venninne også og etter litt kaffe og sjokolade gikk vi tur rundt garden,etter flere rolige dager var det godt å strekke på føttene.

Vi har et deiligt vær,ikke sol men opplett og siden jeg allerede var ute benyttet jeg anledningen til å renske opp i ett blomsterbedd før jeg gikk inn igjen.

Jeg har snart kommet rundt med opprydding i hagen etter vinteren og det er godt,i dag skulle min kjære kjøpe terassebord:)så det kan se ut som att jeg får en ny terasse i år:)det skal bli godt:)No må eg ta og rydde vekk litt påske før jeg setter igang med middagen,og kanskje en tur ut i hagen med fotoapparatet:))

ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag

6 kommentarer

Siste innlegg