Helt pudding

No kjenner eg att kroppen er helt pudding.I går malte jeg i 4 timer på bedehuset i dag 6 timer.

4 timer tidlig på dag i dag ,så sykla jeg hjem for å lage middag før jeg ble plukket opp og vi malte 2 timer i kveld.

Da er taket ferdig og alle veggane har blitt grunnet og fåt 1 strøk maling,så nå gjennstår 1 strøk til.

Men i morgen skal jeg bare kvile for no streiker kroppen litt.

Det melder sol i morgen også og noe varmere enn i dag,det betyr att jeg kan ta med en bok ut i sola og bare nyte dagen og varmen og er jeg heldige vil jeg få en fin farge på kroppen:))

Uansett så skal jeg overhode ikke gjøre noe i morgen:))synes jeg fortener en slik dag.

Håper alle har hatt en fin dag,vi har sikkert hatt trøbbel med blogg dei fleste av oss,jeg har iallefall hatt problemer,men no ser det ut til å være i orden:)

så jeg får gått gjennom resten av innlegga før jeg finner senga:))

8 kommentarer

Siste innlegg