Sommer eller vår ?

Ja jeg har lurt litt på det i dag.Når jeg ser på skogen og markane så er det klart vår,men da jeg satt i solveggen lurte jeg virkelig på om det var sommer:))

Svetten rant og sola stekte,jeg satt i husveggen til en granne.Hadde jeg vært hos meg selv hadde jeg lett fra kortebuksa:))joda i sola var det nok mange og tyve grader ute,på skyggesiden kom det opp i en 19 grader,uansett det ble så hett att vi måtte vippe av oss skoene og sokkane og rulle opp buksebeina:))

No lurte grannen på om hun skulle hente fram parasollen,nei hvet du hva jeg vil nyte sola på kroppen:))og den varmer ennå :)selv om att den har gått ned.

Det har meldt regn i helga,jeg håper det ikke stemmer iallefall ikke før søndag,hadde jo vært ok for min kjære å jobbe med plattingen i solskinn,iallefall opplett uten regn.

No er det tid for en kopp nytrekt kaffe:)ønsker alle en deilig fredagskveld

12 kommentarer

Siste innlegg