solskinn

God morgen.

En må bare være glade når solen skinner og i dag er ingen untak:))værbilde tatt no

Solen skinner i fjellene og om en time har den klatret over fjelltoppane så vi også får glede av dei varme strålane:))

Skulle egentlig vært sur i dag,noe i meg er surt så det er et mare å besøke veslehuset:(heldigvis skal jeg en tur til Volda så da stikker jeg innom legesenteret i håp om litt hjelp:))

I går kveld fikk jeg omsider pottet om det som har overlevd av paprika og tomat

1 stakkars tomatplante og 6 paprika,så får jeg håpe att det blir en smakebit litt ut på sommeren:)

ananasliljen min vokser og trives

Men den tåler ikke frost så den skal få stå inne en stund til:))

fikk sådd solsikkefrø i går,11 av disse er lupiner resten stor solsikker:)jeg kjøpte 1 pose og delte den med ei venninne,og jammen fikk jeg en pose solsikker i posten også.Hvor jeg skal plante dem ute hvet jeg ikke,tiden får vise :))

Ønsker dere alle en fin dag,regner det så kos dokke inne:))

7 kommentarer

Siste innlegg