Hjelp å få

det var heldigvis hjelp å få i dag ,så nå får jeg svelge pencilin noen dager:)

Dagen har vært sånn tålelig bra med tanken på problema jeg har nå,merkelig kor lett en ser på ting bare sola skinner:)

No derimot er det grått ute og det truer med litt regn.Vi skal inn på ungdomshuset i kveld og pynte festlokale,mannfolka skal pynte utenfor kirka og langs veien opp til ungdomshuset.

Egentlig skulle jeg vært i ro hjemme men jeg skal bite sammen tenna og håpe att det går bra:))

Vi som er i komiteen bidrar med hver vår kake til morgendagens kaffe,jeg har jukset og kjøpt ferdig kakebunn,den skal fylles med krem,vaniljekrem,jorbærsylte og ferske jorbær,enkelt og godt.

Jeg fikk i oppdrag å kjøpe en blomsterbukett til kirka og da måtte det bli med en hjem til meg også:)

denne trenger ikke vase da dei har laget en spesial vase i plast som holder

her kommer vist bildene på høykant:))

Måtte ha noen trøsteblomster også:))bedre det en sjokolade,hi hi

tagetes og stemor

men før jeg planter dem ute må jeg bli friske.

ønsker alle en fin kveld:))

7 kommentarer

Siste innlegg