Dagen derpå

God morgen.

I dag er det dagen derpå og jeg har ingen planer for dagen.Da jeg var ekstremt sliten og låk i hoftene i går etter 8 timers kjøkkentjeneste tar jeg dagen som den kommer.

Våknet med uggen mage pga pencilinen og rennende øyne,etter å ha tørket øyne i en halv time fikk jeg dryppet dem så nå ser jeg godt igjen:))

Rart dette med øynene ,jeg kan gå flere år uten problemer men så kommer noen år innimellom der jeg reagerer på ett eller annet som gir rennande øyne og følelsen av å ha fint sand i øya hele tiden,et slikt år har jeg no:(men det finnes heldigvis noe som heter livostin:))

Ute er det tåke og det har småregnet litt siden jeg stod opp,meldingane sier att det skal klarne opp på ettermiddagen og er vi heldige dukker sola opp i løpet av dagen.

Nå koser jeg meg litt med strikketøyet mitt,kroppen føles fin i dag så dagen blir nok god:))ønsker dere alle også en fin dag

4 kommentarer

Siste innlegg