Tur på setra

I dag ble jeg gåande og vente på en telefon fra ørsta komune,kan bli frustrert av sånt:(da ringte ei venninne og spurte om vi skulle gå på setra:)jeg er ikke vanskelig å be og sier selvsagt ja:)men først ringer jeg komunen,kan jo ikke gå sånn og vente.Det har vært komunikasjonsmisforståelser her for dei trodde vi skulle lage til plena selv.No kommer dei ikke før veien er åpne igjen  for dei skal bygge mer mur langs elva,så vi får se om vi venter eller om mannen jamner jorda utover selv.

En tur på fjellet får opp igjen humøret mitt:)svett og deilig dag:)

her ser vi innover mot setra,herlig

jeg og fox tar en pust i bakken

nydelig lyng i marka no

på vei ned igjen,her ser vi veien innover dalen hvor jeg bor,en nydelig dag og en herlig tur:)

6 kommentarer
    1. Høyres ut som ein herlig tur ja. Bedre ver hos deg enn her i dag da. Veret her er regn.
      Vart ikkje forundra når du skriv om kommunikasjonssvikt med kommunenn om plennen. desverre. Det er så ofte slik. Du får sette karane i gang viss du vil ha plen i år trur eg. Når vegen er opna att så ahr dei heilt sikker gløymt det. Men, eg håper eg tar feil. Kvil deg på aluberne etter turen i dag. Ha ein herlig ettermiddag. klem

    2. gretashobby: gjorde godt med denne turen og det var et perfekt turvær:))
      dei glemmer nok ikke denne jobben,men siden dei må innover med både gravemaskin og rulle så venter dei til veien åpner igjen,da skal dei samtidig lage lengre mur langs elva.
      En av karane som jobber der bor her inne:)no har han ferie men han er kjempeflink og jeg hvet att han sørger for att jobben blir gjort.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg