God morgen

Iskrivande stund småregner det ute og tåka ligger lavt,men det er gode meldinger og temperaturen stiger fort .

Vi har ei bonde her inne som selger kjempestore ferske egg fra frittgående høner,dette benytter jeg meg av:)da vi kom ned fra setra i går stoppet vi så jeg fikk med et par kartonger hjem,hadde ikke penger med så det betyr att jeg må ha meg en sykkeltur:)

Jeg sa jeg ikke ville sykle i regn så vi får se hvordan været forandrer seg utover dagen,jeg tror nemlig att sola vil bryte gjennom iløpet av dagen.Skulle det ikke skje så er det supre meldinger i morgen:)

Jeg var oppe kl 7 i dag og ville benytte dei tidlige morgentimane til å bake brød,da kan jeg hygge meg ute senere om sola kommer fram:)så nå har jeg 4 store brød i ovnen og 4 står til heving.

Ute blomstrer det godt i epletrea om dagen

Dette er et stort gammelt epletre i hagen vår,og disse vakre blomstrane ser vi rett ut på fra kjøkkenvinduet:)det blir små epler men nydelige og dei passer perfekt til saft /gele,vi har plantet 2 nye epletre som blomstrer godt for første gang i år,dei er på baksiden av huset:)har ikke tatt bilder av dem ennå.Så i påvente av litt mer blomstring i blomsterbedda nyter jeg fruktblomstringen i hagen:))

Ønsker dere alle en deilig dag,håper den blomstrer for dere alle

12 kommentarer

Siste innlegg