Kvelstur

Det er en nydelig kveld her hos oss og fremdeles skinner solen i fjella:)jeg og yngste sønn har benyttet den fine kvelden med å gå på kvelstur.Utrolig deilig så nå kommer vi til å sove godt til natten tenker eg:)

Før jeg gikk inn igjen tok jeg litt oppdateringsbilder i hagen med telefonen min:))

no blomstrer azaleaen min som jeg en gang fikk som en liten stikling:))og den trives

nok en rhododendron kommer i blomst no,den har en nydelig mørk rosa farge som går litt over i en lysere tone etterhvert:))bildet får komme da

staudebeddet kommer fint etter omplantingen i høst

og på den andre siden trives hostaen.Ser dere en liten grønn spire her attmed det røde?det er en hortensia jeg fikk til innebruk i fjor,jeg ville se om den kom igjen ute og så langt gjør den det:))blir artig å se om det kommer blomster på også

og under hengeselja vokser det fullt av små ville stemor eller natt og dag,dei dukker opp overalt og dei fleste flytter jeg så dei vokser i store tuer:))

No skal jeg ta med en bok og finne senga,i  morgen blir det litt hagearbeid igjen

10 kommentarer

Siste innlegg