litt omplanting

God morgen.

Ute er det virkelig kaldt,nesten så en burde hatt lue på hodet.Det er ikke regn så alt er knaskende tørt,så jeg tror nok jeg må ut og vanne litt.

Gikk en morgentur langs gamlevegen

det finnes mange vakre villblomster langs veien og jeg ville ta et par stykker og sette ned i mitt eget bedd.Derfor gikk jeg en tur og hadde med spade og en liten pose

tror denne lilla heter flekkmarihånd,det er en type ville orkideer,fremst på bilde ser dere en som blir kvit det er en vanlig nattfiol også denne er en form for ville orkideer.Jeg hadde en fra før som vokser fint hos meg selv om den har blitt flyttet på et par ganger:))

Så plantet jeg solsikker så er det bare å håpe på att dei vil vokse der dei står

det blir fint om disse kommer i blomst:)) og så pyntet jeg litt ekstra i trekassene mine utenfor døra

men no må eg ut og vatne:))ha en fin dag folkens

15 kommentarer

Siste innlegg