Los Angelos

God morgen.Ja no er jeg utkvilt etter en god natt søvn,tror ikke jeg snudde meg en eneste gang:))sola skinner så det blir forhåpentligvis varmere også etter flere dager med iskalde nordavind.

Jeg har en nydelig selskapskjole,bestilt på internett til bryllup for et par somre siden:)kjolen er impotert fra Los Angelos og kostet meg ikke mange lappene.

Kjolen har nydelige detaljer

Sukk,lurer på hvorfor klærne har den ulempen att dei krymper litt i livet

sist den var i bruk var faktisk på cruise vinteren 2011:)tenk om jeg kunne tatt den i bruk igjen på et nytt cruise om det blir i 2013:)) det er lov å drømme.

Hva denne dagen vil bringe hvet jeg ikke ennå,en tur ut i sola må jeg iallefall,uteblir den kalde vinden skal jeg kose meg litt med hagearbeid:))

ønsker alle en deilige og fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg