rolig

I dag har jeg en rolig dag,hvet ikke helt om kroppen takler det for jeg føler meg litt rastløs:)men det er helt sikkert godt å gire ned litt.

Etter gårsdagens trim trodde jeg kroppen ville streike i dag,men neida jeg var ikke støl i beina i det hele tatt:))

Prøvde såvidt fiskestanga i dag morges men jeg blir fort lei når det ikke napper:))så jeg gikk hjem og rensket blåbær istedenfor.Gårsdagens fangst gav ca 4 jordbærkorger fulle,2 er i magane vår og 2 er i fryseboksen:) jeg vasker klede og jeg har gått en tur her på Leira.Møtte ei granne ute og før jeg fikk protestert hadde hun tryllet fram boller og kaffe:)sånn er det å bo på bygda.

Tusla litt i hagen da jeg kom ned igjen

jeg er spent på dette ,det er en blanding sommerblomster :)men aner ikke hvilke

det samme vil dukke opp her rundt dei stasjonere plantene som pil og rosetre:)

i Danmark var vi i den japanske hage og der kjøpte jeg med hjemm denne flotte lyslykten,den er i stein og er svært tunge

Husker dere den gamle gryta jeg fant i naustet tidligere i sommer?

da jeg fant den var den tykk av gammel seig tjære,vi la den over i jonsokkbålet vårt og neste dag var den reinbrent,jeg tok den med hjem og vasket og pusset den.Men regnet fikk rusten til å blomstre opp igjen så jeg måtte pusse en gang til.Sånn kunne jeg ikke holde på så nå har jeg lakert den

så nå ser den slik ut:)synes den ble fin jeg og nå kan gryta brukes uten att vi blir brune av rust:)

det er skyet i dag men veldig mildt,har vasket litt klede og nå tenker jeg att dei har tørket ute på snora,godt å slippe tørketrommelen innimellom.

Ønsker dere en fortsatt fin dag

10 kommentarer

Siste innlegg