Sykkeltur

Ja jeg har vært ute og syklet:)ikke lange turen i dag da,skulle besøke ei venninne og da går det fortere med sykkel enn til beins:)

Det var overskyet men ut i fjorden var himmelen helt blå

Får ikke fram fargane her men dere ser det er lyst langt der ute:)

Det er vindstille ute og ganske ok temperatur så jeg synes det er herlig alikavel

Det var mange småbåter på fjorden,og nå som makrellen er her dukker det opp noen niser også,prøvde å få dem på bilde når det hoppet etter fisk ,men med bare mobilen gikk ikke det,:)bilde ble no alikavel bra

selvfølgelig,i dag da jeg ikke tok med fotoapparat kunne jeg overvære en lekende mink,men med mobilen fikk jeg ikke zoomet den inn.

Vi satt ute og strikket i dag,må nyte alle dagene været tilater det synes eg,vi får tids nok sitte inne tenker eg:)no får eg lage middag,sønnen e her om en halv time:) blir kylling i dag.

Ønsker dere alle en fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg