Tåke

God morgen.

Da jeg såg det vakre bilde fra Gretes morgen måtte jeg bare legge ut bilde fra min også:))

Ikke mye himmel å se her nei heller ikke fjella,alt ligger gjemt bak en tykk tåke.

Det er egentlig litt rart å sitte her i gostolen og se ut,jeg ser jo dei næraste trærne men ikke en flik av dei høge fjella synes skulle tro vi var på flatlande:))

Det er snart 16+ ute og jeg hvet att vi får en varm og solfylt dag straks tåka letter:)og det gjør den,denne typen tåke bruker å lette tidlig på dag.

Jeg burde vasket litt hus og støvsugd men i mitt hode er slikt arbeid for regnværsdager:))men no har jo vi ikke regn og ikke har vi hatt det siden vi kom hjem fra ferie heller så kanskje jeg bør trå til alikavel:))

Men når tåka letter vil jeg sykle,har faktisk lyst til å gå i bakkedalen igjen.Sykle til Finnes men la sykkelen stå igjen nede på bygda og bare gå opp alle svingane.

Hvorfor?det var mer blåbær der og dei var såååååååå go,så det frister å hente ned resten også + att jeg trenger trimmen ,jeg eiger jo ikke kondis i det hele tatt hi hi.

Vi får se dagen vil vise,noe finner jeg på:)

ønsker dere alle en fin dag

4 kommentarer

Siste innlegg