ny dag

God morgen.Ja da var det mandag igjen,en ny dag og ny uke med mange muligheter:)

Det er bare 14+ ute enn så lenge for himmelen er blå og om noen få strakser stiger sola over fjellet og da tenker jeg det blir fort varmt:)

Vurderer å slå litt kanter i hagen,lenge siden sist no:)men det får bli kvelsarbeid for det er så mye dugg i gresset no og da bare klabber gresset seg.

Kanskje jeg sykler en tur eller går:))jeg har ingen planer.Tror svigerinna mi kommer en tur i dag,med seg har hun da en amerikaner,en eldre slektning som stammer fra en som utvandret for mange år siden.Kanskje jeg drikker kaffe oppe i andre etasje:)medan jeg vaklevorent må prate litt engelsk:) og kanskje jeg prøver fiskestanga:)

Som dere ser er dagen min helt åpen ennå hi hi,no sitter jeg forøvrig og nyter morgen kaffen og venter på att sola skal dukke opp.

Vi har nå betalt depositum for cruiset til Dubai :)da er det endelig og fastlåst:))jeg gleder meg selv om det ikke er før i mars,godt å ha noe å glede seg til:))

Hørte nettopp på værmeldingane ,det er møre og romsdal som får det finaste været:)ja vi har vært velsignet denne sommeren og jeg nyter det virkelig:))leste foresten bloggen til villmarksjenta i går,anbefaler den:))det er litt av ei jente 16 år og hun går Norge på tvers alene ilag med sin firbeinte venn.Da jeg gikk opp i Bakkedalen tirsdag møtte jeg på henne:)lite viste jeg hvem hun var og lite voiste hun att vi hadde arangsjemang i fjellet den dagen:)det ble jo en hyggelig avvesling for henne med rømmegrøt og musikk og følge over dalen:)

Denne bloggen viser att det er flotte ungdommer blandt oss med bein i nesen og lite krav til bekvemligheter:)anbefaler å lese denne bloggen:)

Da ønsker jeg dere alle en riktig fin mandag

3 kommentarer

Siste innlegg